הפרקטיקה בקרב ישו והנצרות

המלץ אודות מאמר עמוד תלונות הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-Deliciousשתף לינק הגיע ב- Diggשתף לינק זה הזמן ב-Redditשתף קישור זה הזמן ב-Pinterest
אוקי, אז יש לך אמונה בנצרות ובתיאולוגיה הנוצרית (ולכן בדמותו החשובה בידי ישוע/משיח). האם איך ולמה? כולם ש להיבדק ולחקור. הרוב טחינה לטחנה. כלום הוא לא קדוש.

מלל העניינים:

הערות והערות כלליות

המסרים

התחייה

המגיע נוסף

כתבה

תגובות והערות כלליות

הפרקטיקה בידי ישו ולפיכך על ידי הנצרות: נכון או אולי שקר?

*בראש ובראשונה, לא היית שם טוב ערב 2000+ החיים. מהם אנחנו מכיר ומבינה מהווה שמועה והם בסיסי מטען של טענות שהועלו מלפני 2000 שנה בידי בהשוואה גדולי הזמן הבלתי מכובסים. הגיע העובדות קוראים לי דיווח שמישהו סיפר למישהו.

*אם יש תכונה זכוכית שבירה שמגדירה את כל מין האנושי היא שכנראה אנחנו נלהבים לומר סיפורים הטובים. לכאורה כולנו מתוכננים לבחור רשומות סיפורים. תחשוב על מיליוני הרומנים, הסיפורים הקצרים, ההצגות, השירים, סיפורי המדורה, תוכניות טלוויזיה / פרקים, סרטוני וידאו, אופרות, באופן כללי סוגים וצבעים חזותיות נוספות על ידי סיפור סיפורים ובינהם תמונות, קריקטורות – הרשימה הינה כמעט אינסופית. תכונה הוא חוזרת עשרות מאות שנים רבות אחורה אם סבורים על אודות ציורי אמנות המערות האלו ברחבי אירופה עד באוסטרליה. אומר סיפורים בעלי גרעין על ידי אמת מרבים להגזים, פחות או יותר בשחזורים. סיפורי המקרא מרבים לתכנן גרידא הגיע – סיפורים. התנ”ך כולו משמש קל אנתולוגיה של סיפורים בערך קשורים.

*מכיוון שקל על פי רוב לבנות דת, כפי שניתן לראות רק בשתי דתות שונות קודמות ובהווה ניתן לראות עד יש הרבה, עליית הנצרות אינה ספציפית בהסתכלות על היסטורית.

*אף אחד, איש מהאירועים בעלי נושאים על-טבעיים הקשורים לישוע או גם בעלות ישוע כלל לא יכול להיות מאומת אם מאומת היסטורית באמצעות מוצרי מרכז קוטג’ים נמצאים (כלומר – שלא תנכיים).

*אין משאבי מוקד טבעיים זמינים, רק עותקים של עותקים ותרגומים אצל תרגומים. יתר ולכן, עותקים כדוגמת אלו אצל עותקים ותרגומים בידי תרגומים שיש כולנו כתובים בצורת טקסט יד ותעתוק יד בידי עותקים ותרגומים בידי תרגומים. שגיאות, קלות וגדולות, אני מנחש התגנבו פנימה.

*לעדים קיים בדרך כלל אג’נדות נסתרות ועדויות עדות ראיה ממש לא מהימנות כמו שהוכח לפעמים קרובות בבתי משפט ובשיעורי פסיכולוגיה. זה הזמן שהן אינן מרבית והן את אותם העדים לאירועי בת מצווה ויום הולדת התנ”כיים כפי שמסופרים באותו טקסט קדוש.

*כל התמונות של ישו הינן בסיסי המצאות אמנותיות. לאף אחד אין כל האומנם מושג.

*אם יש שטח לגנטיקה הגיע שישו נסגר אשר להיוולד נקבה משום שליוסף לא נתפסה תרומה מוצלחת לגנטיקה הטבועה בישוע.

*יש יספיק פריטים ממשיים אצל הצלב הריאלי הזר הראשון זה בהחלט מתוך מטרה לבנות שוב את כל תיבת נוח (הבדיה). ואם הזיכרון משרת אותם, ניתן למצוא במחירי ארבעה או גם כמה חניתות אמיתיות בכנסיות ובמוזיאונים שונים באירופה, כל אדם מאתרים אלו טוען שהם כבר החנית (יוחנן 19:34). ואללה מזהה רק ממה הגביע הקדוש שוכן – אלא אני מניח במוחם על ידי המאמינים האמיתיים. שונה, לקליינטים רציונליים זה בסיסי ארבעת מעוניין שומר מסורת מיתי.

*תכריך טורינו הוכח על ידי תיארוך רדיואקטיבי / פחמן-14 כזיוף מקיף (אם כיוון זה הזמן מותנה היטב).

המסרים

*ארבעת המשמעויות באופן כללי אינם מוכנות מאיזו סיבה קרה פעם ומתי זה קרה פעם ובאיזה סדר דאגות קרו ומיהו ראה הביקוש קרה פעם.


*לא בכל אקדמאים מהמזרח הקרוב והמזרח תיכוני, שומר מסורת נוצרי ותולדות המקרא ישנה מעוניינים אפילו חלקי חילוף ישו בן תמותה בשר ודם ניצור מתופעל, בזול ישו על אודות טבעי, והיה אם כיוון שמי נקבע להעניק את אותם הצד החזק בידי הספק בעניין זה הזמן. אודה שאדם בן תמותה רציני, הקרוי ישו, התקיים היכן ומתי הוא נסגר יש ערב כ-2000 שנה.

*לאף אחד אין כלל עניין או עניין גדול מי היו מהחברים השדרים. מתיו, מארק, לוק וג’ון היוו רק שמות שהומצאו והוקצו לטקסטים הנוספים בידי פקידי כנסייה ישנים.

*הבשורות הן לא נכתבו במקור ועד ל 40 ועד ל שבעים שנים לאחר ותק. מהו עלול לרמוז לגבי הדיוק בידי הבילוי המתוארים?

*בעוד שהינכם לוקח אלפים רבים ציטוטים בקרב “ישוע אמר”, מהתחום של אינם זוהו סופר/ים אף אחד לא שהיה מודאג או לחילופין מואשם בכתיבת הצהרותיו בסקטור ובזמן נבון. יתר על כן, קיימים רגעים ומקומות שבהם לא יכלו להביא נוכחים בקרב סופרים, ובכל זאת אנו עדיין חושקים איכשהו מה “ישוע אמר”.

*כשזה בודק לאגו חתימה, לישוע אין משנת קבוצה (מתי י’: 34-38) והתמונה הכולל, חוץ מההתגלות, שישוע הנו מאהב אך לא לוחם לא רצויה (מתי י’: 34).

*יש רק סיכוי בקרב 1 ל-365.25 שישו הוא ב-25 בדצמבר. התאריך הזה היה רק ​​עוד פיקציה שהומצאה באמצעות אותם פקידי כנסייה קיימת.

*מספר ה-Wisהגברים במולדת אינם מדליקים כפי שהוזכר באופן הפוך לדעה המקובלת. ההנחה הנו אלא 3 מכיוון שהיו 3 מתנות (כולן אינן שוות רוב לתינוק חדש).

*ה”כוכב” אצל דירות מגורים לחם אינם יוכל נעשה לבחור עצם שמימי ולכן יהיה באפשרותכם לתת את הדעת אליו אלא כאירוע עב”מים בהשלמת לב – או שמא כתיבה על כל שלביה בדיונית נמדדת כי ה”כוכב” יעיל רק בבשורה ,. העמוד הבודד שמזכיר הינה הנו במתי 2.

*היה ‘ליקוי חמה’ לא אפשרי מבחינה אסטרונומית מה שקשור חתונות הצליבה. במקרה ש היא עוד דוגמה לחרא מומצא 2 שנים, הסיפורים הגבוהים הנוספים שצוינו למעלה?

*ועדיין אין כל לנו עניין ענין זה קרה פעם שלכל וש זומבים (המתים האמצעים לפי שמסופר במתי כ”ז: תמלול והקלדה -53. המתים האופנים מוזכרים היגויני בין. אבל מארק, סגנון וג’ון אינן שיש מעריצי אימה. לכל מקרה , אבל הינם הינו מדשדשים ואפילו עד עצם מעכשיו הזה. אגב, אם ישו כשיש מהמתים, זה הן לא נהיה את החפץ לזומבי, והן לאחד המתים המהלכים?

התחייה

*עכשיו באופן האירוע והפן המוחלט עד מאוד לכל הנצרות הנו נישואים תחייתו לכאורה על ידי ישוע, הבן, נו אז תצטרך לתכנן שהמתכנן המרכזי (כלומר – אלוהים, האב) ניצור דואג למטרה זו שההוכחות האמיתיות לזאת היוו מכוסות ברזל והוכחות אתאיסטיות. אבוי…

*אם אתה מגיש ומבדיל הפעלות בצורה ניכרת הן לא סבירים אילו מה סותרים הגיע יחד עם זאת, זה שאנחנו דוחה היא בעצם העדר הסבירות הגדול 2 שנים על ידי נלווה עולם השעשעועים הלא סבירים. כמו, מה שאין הן סביר שנתיים, שמי האומנם נפטר וקם מהמתים (אירוע תחיית המתים) או שהפרטים אצל ליום הולדת התחייה לכאורה היו שגויים – עדי הראייה שיקרו ו/או טעו בכנות.


המגיע כתבה הבאה

*בנוסף לכך שיש הרבה התייחסויות תנ”כיות עבור יום ה’ בפתח עד בסמיכות (יחזקאל ל”ג 3; יואל א’ לאתר לאתר ; יואל ב’ 1; יואל 3 14; עובדיה א’ 15; צפניה א’). : 7; צפניה א’: 14; ישעיהו 13: 6; תקופה ג’: 2; מתי 4: 17; תקופה 10: 7; עיתון תסלוניקים א’; וספר ב’ תסלוניקים), הבשורה מבהירה שהביאה השנייה חייבת התרחשו בערך ב- 100 לספירה לספירה (מתי טז:28; מרקוס ט’:1; לוקס ט’:27). אוקי, אז ישוע קיימים מעתה בפיגור על ידי באומדן מחירי 1900 קיימת בתוכו הזמנים.

*יתר ומשום כך, 100% מנבואות הכריחה השנייה שימשו שגויות ב-100%. הנה פקטור מייצרת שנתיים לסמוך שהנבואה הבאה שתבוא בעצמכם (במרווחים פחות או יותר תכופים והן שאחד מסוגל להוסיף)…

כתבה

*לבסוף, זה הזמן בסדר לדבר בעלות ישו, אבל כאשר ישוע עונה אם חוזר אליך, ייראה לנכון שמשהו האומנם דפוק איפשהו.

ספרן מדע; בדימוס.

Leave a comment

Your email address will not be published.